Flower power

Vanlig dag.
Försökte få hit vårvädret med hjälp av lite flowers. Nu har iaf jag dragit mitt strå till stacken.




Det roligaste idag var detta:
Felicia skulle hämta en soffa hos en nere i stan, och självklart ställer man upp som en hjälpande hand.
Lång historia kort så kom iaf soffan tillslut upp till Östemalmsgatan. Och när vi skulle åka upp med den så tyckte jag att det såg så hiskeligt roligt ut när Felicia satt i den inne i hissen.
Nu kände jag att det inte lät så roligt. Men det var det. Och då kameran inte fanns till hands så tog jag till min kreativa sida.




Kommentarer
Postat av: felicia

haha söt! det ser ju faktiskt exakt ut som jag!

2011-03-22 @ 09:43:42
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0