6,5 hours hard work



Dagen till ära har vi verkligen hängt heeeela dagen i skolan.
Tills nu ungefär.
Långa lektoner som gett mig kramp i nacke och hjärta, sen blev det lite trevligt "öl"-häng på Trikåpuben.
Och jag måste nog erkänna att denna Pub slog Vävpuben, riktigt nice. Roligast är ju ändå att lärarna är dom som spexar till det mest! All-in så att säga. höhöhö
Vi behövde dock bege oss för att vi kom på att vi borde packa tills imorgon då alla ska fara hem till diverse hembyar.

Och jag längtar jättesupermycket till imorgon då kvällen först ska spenderas på "Twenty-eight days into september"´s online shop release.
Hoppas på en skojig tillställning plus att man kanske hittar nåt fint också.
Sen blir det da krog.

Här är förresten det andra alster som droppade ner i min brevbox häromdagen. Ett par brillor helt enkelt.
Och jag faktiskt älskar dom. Så nu får solen mer än gärna göra sig påmind.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0