Sommarlov!

Ett år av mitt "nya" liv i Borås har gått.
Och det har gått med en jädra fart vill jag lova!
Man förstår nog inte allt som händer och sker förens man tänker tillbaka på det såhär i efterhand.
Jag och lilla Borran-familjen har hunnit med en hel del små spexiga äventyr som erbjudit massa skratt och även små tårar- allt som hör livet till!

Att lämna den lille staden i onsdags efter helvetetstentan skänkte mig en hel drös med känslor. Ont i själen för tentafan, ont i hjärtat för att lämna människor men mest av allt var jag hybertaggad på att få komma hem till alla!

Och jisses vad de senaste dagarna har varit över alla förväntningar!
Jag har varit såå spralligt lycklig konstant!

Torsdag

Startade dagen med att mor min hjälpte mig med att lägga i ytterligare massa blonda slingor i frillen. Så nu är jag mkt mer åt det blonda hållet och är kanonnöjd! Det har blivit någon blandras i mitt huvud. I vissa ljus ser jag faktiskt till och med lite Ginger ut, vilket jag råälskar!!

Sen blev det till att fira kusinen som blev 19! (Det känns som att hon är ifatt mig snart om jag ska vara ärlig :) )
Natten får alla tummar upp! Det var en av de bättre på länge! 

Invigde brallorna från London ovan och dom älskar jag nog från djupet av mitt hjärta. Kanske för att det känns som att man springer runt naken.

Födelsedagsbarnet i egen hög person!




Fredag

Trött tjej hängde med vänner hela dagen för att införskaffa diverse prylar samt jobba leeijte på brännan.
Efter en korv och två chokladbollar begav det sig till "50- års partaj" med favoritmänniskor!
Och den kvällen var inte att leka med, ojoj vad kul det var OCKSÅ! Klockrent igen!
Aftonen i tre ord:
Absint
Engelsk/tysk
Cykel-drive-in

Det togs så mycket wunderbara bilder, men då alla icke ryms så får dessa två tala för kvällen. (Är man dock intresserad finns de på fejat)

Snoppshot- När bilden tas i höjd med kön.



Fredag

Ännu tröttare och lyckligare tjej drar till Berg med närmast sörjande för att ytterligare jobba in brännan.
Den är på väg. Och den är väldigt välkommen.



Har som sagt haft fullt upp non-stop, men det är absoluuut inget jag klagar på någonstans. Och veckan går i ungefär samma takt!

NU HAR JAG BANNE MIG SOMMARLOV PÅ RIKTIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0