Beachboys

Bjuder på en somrig bild från dagen på stranden idag!
En badkruka bland alla små blötdjur.


Den lille gahmen struntade faktiskt i solskyddet och körde på oljan istället. En gnutta bränd, men ett härligt resultat.

Bestämde mig för att ta till vara tiden och börja med något som inte gjorts på flera år- läsa en bok.
Så jag traskade upp för trappen och valde en med spännande framsida.
La mig till rätta, öppnade boken och började läsa de relativt stora bokstäverna.
Vaknade nu 2 timmar senare av att Frida ringer, och inser att jag hann hela 1 1/3 sida innan det var kört.
Det jag vill komma till är att jag är totalt schlut! Det tar på krafterna att ha sommarlov minsann!

Igår var jag på bio förresten. Vi såg Baksmällan 2.
Höhöhö fy vale vad magen fick träna!

Det mest minnesvärda samtalet ur filmen:
- Jag har en kompis som såg en albino-isbjörn en gång.
- Men är inte isbjörnar vita?!
- Men det här var svart.
- Det var inte en vanlig svartbjörn då eller?!
-Whatever...


Kommentarer
Postat av: joey

Haha klockrent!! Mucho glad att gahmen återvänt till sitt näst ;)

2011-06-06 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0