Looong day



Hård dag på jobbet.

Neeee!

Det har känts som världens längstaste dag idag.
Beror det kanske på att det är sista dagen som 20?
Ja, kanske.

Stack ner för att ta en liten fika på ett nytt fik som inte ska nämnas vid namn.
Det var ett riktigt skitställe.
Då jag fick betala först fick jag självklart betala, men sen bestämde sig deras kort-grej att pajja och de andra fick gratis ..
Snåljåpen vred sig lite i magen.
Så dit ska vi aldrig mer. Tror inte att Viskan har någon konkurrens. än.

Sen gick vi för att titta på eventuella djur som skulle flytta hem till Lovisa, men ack så träligt de stackars små liven hade det.. En vill bara stoppa ner dom i väskan.
Så det blev inget nyförvärv. Idag iaf.

Sen var det bara att fara vidare hem för lite (hopplösa) studier, och packning för hemfärden.
Och jag måste säga att jag lyckats hålla det inom ramen för rimlighet den här gången.

Hej då!
Ses när jag är leeeijte leeeijte äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0