2 april 2011. Lördag



Gårdagen spenderades på ett fullspäckat men lungt sätt.
Mötte upp Samantha i la stada för lite kompishäng. Och jag fick ytterligare bevis på att man inte kan prata med någon för mycket. Fastän att vi snattrar med varandra minst en gång per dag så tycks våra samtalsämnen aldrig tryta. Det är så det ska va!

 


Kvällen blev lugn för att kunna kurera mig riktigt ordentligt. Men inte behöver man ha tråkigt för det.
Denna skara glada människor gjorde min kväll riktigt trevlig.



Och med lite överbliven "skumpa", körslaget, kattskämt, lakritsdumle, jordnötswok och viskleken blir det sannerligen inte tråkigare!

Vid gryningen imorgon, måndag, beger jag mig tillbaka.
Men det gör inte så mycket, för ska man för en gång skull lita på vädergubbarna så blir det en fin fin vecka i Borås, men inte här.
Ho ho!

Ett par personliga favoriter från aftonen:

Katt åt hästskit, fattade galoppen.

Katt åt hund, fick skäll.

Katt åt kasse, sket påse!


Kommentarer
Postat av: pettsson

jag saknar daaaaj!

2011-04-03 @ 23:54:09
Postat av: Sammiii

du är bäst min vän!!!!

2011-04-04 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0