Sweijt!?

Jag dööör lite av fröjd i kroppen!
Efter en dag vid Viskan, solning på ballen och promenad i bara ben undrar jag om det kan bli mycket angenämare!
Kan det, KAN DET?!





Ja jisses.
Att äntligen kunna börja jobba på brännan känns som den ultimata ego-peppen, och nu tycks jag, i mina inbillningens ögon, kunna skåda en liten liten "nyansskillnad".

Hade såklart en kanonhelg med fru Little! Det var extremt lugna och välbehövliga dagar.
Vi rannsakade oss själva och frågade oss i slutet av helgen om vi inte är på väg att bli rediga kärringar ändå.

Tecken som stärker våra misstankar:
1. Vi tyckte det var katastrof att vakna efter 9.00 då vi hade "sovit bort" hela dagen.
2. Det första vi fokuserar på sekunden vi öppnar ögonen är vädret.
3. Det "one-and-only" tv-programet på morgonen är nyhetsmorgon.
4. Vi bjuder in vänninnan på middag och delar (då tre stycken) på en öl. Och det blir till och med lite kvar i botten.

Hur som helst så är vi jädra bra och glada kärringar!

Nu är jag dödens lammunge trött, så god natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0