Yellow mellow




ÄÄÄÄntilgen fick jag min efterlängtade dumle-brownie!
Det var värt varenda minut i snöslasket. För det är verkligen swinecold ute.

Större delen av kvällen spenderades på Viskan, med planer på plugg.
En liten polisman ringde under fikan, och han var en såndär trevlig typ. Skulle kolla läget efter mitt horribla rån.
Han frågade om jag skulle gå i taket om fallet lades ned.
Och, nej det skulle jag ej, trodde nämligen det hade gjorts samma kväll ;)
Cred till CSI Borås!



Något som jag å andra sidan nästan gick i taket på var en extremt snabbtalande, medelåldersman från diverse husförening.
Jag ville inte vara otrevlig, men efter 20 minuter (slutet på "halv åtta hos mig, samt början på "bonde säker fru") började mitt tålamod tryta.
Han pratade till och med snabbare än mig och min bror- tillsammans. Då förstår ni hur mkt som hinner sägas på 20 min...

För att få han härifrån "råkade" jag säga fel kontonummer. Han blev dock nöjd och glad och begav sig till nästa stackars granne.
Jag var jädra snabb på låset.

Fast jag fick en nyckelring. Värd 59 kr.


Kommentarer
Postat av: felicia

meen varför har inte jag fått besök av honom??

2010-11-24 @ 21:51:38
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0