Karma?!

'

detta blir de enda bilder från gårdagen. resten var i mobilen.

Jag tror att jag tror på karma nu.
Jag vet inte vad jag har gjort. Nåt uppenbarligen.
Allt kändes som sagt hur bra som helst igår, med allt.

Sen vågar någon fräck jävel sno åt sig allt.
Fruktansvärd tur för honom att jag inte såg vem det var. Då hade jag kastrerat honom utan att blinka.

Så i och med det är jag nu instängd i min lägenhet. Kan inte komma in om jag går ut. Känns som ett ganska "dött" läge.

Så dagen kommer bestå av att försöka återinskaffa alla ägodelar.
Någon som har en i-phone för 1,50 kr? Det är vad jag har just nu. (eller 1 kr blir det väl. Inte ens 50 öringarna finns ju kvar) Förstår helt plötsligt det där med fattig student.

Aee vänner... Jag är så fruktansvärt bitter. Ni får ursäkta.
Jag tänker inte ens anstränga mig för att det ska vara intressant att läsa.

Pricken över i var att jag vaknade av ett mycket regelbundet dunkande. Som aldrig vill sluta...

PS. Jag kan garrantera att jag och Felicia blir mörkast, läskigast och farligast på halloweensittningen ikväll. Framförallt i sinnet...DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0