Fars dag

Idioti vad dålig jag är på att höra av mig när jag är hemma.
Men det är ju full rulle konstant.

Finns dock inte en ända bild från helgens bravader...

Fredagen kunde inte slutat bättre än att Johnossi avslutade med Roscoe!!
Dom var, sammanfattat med ett ord, GREAT!
Hur i hela fridens namn kan all denna musik komma från två pojkar?!

Alltid skojigt att träffa på ICA- folk, och som vanligt händer det oväntade och rentutav märkliga saker.
Kvällen kretsade kring "Roger". Och om det stämmer att ett gott skratt förlänger livet lär ni aldrig bli av med oss.


Allt börjar åter lösa sig efter det förskräckliga brott jag råkade ut för.
Så nu kan ni som anser det väsentligt nå mig på det gamla numret.

Imöra drar jag återigen tillbaka till verkligheten.

Jag gillar min pappa!!


Kommentarer
Postat av: Ander

2010-11-16 @ 20:30:02
Postat av: Anders Gahm

Jag älskar dej också, tack för fin farsdag present.

Kramar!!

2010-11-16 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0