Dead head

Måste bara visa denna fina skapelse som jag fick av min manliga hälft när jag var hemma.

Jag blev mycket mycket glad. Så glad att den har fått ett eget finger.


Anledningen till denna generositet var att den andra dödskallen, som praktiskt taget bott på mig den senaste tiden, var för "rostig". Enligt personen ifråga.

Kan i viss mån hålla med, men den får bo kvar ett tag till. Och mysa lite med den nya skallen.
Lite som Paradie hotel.


Befann mig tills nyligen 2 våningar under hos fröken F, och tanken var att jag nu gick hem för att få en behövlig skönhetssömn.
Men efter en del tjöt om powernaps kom jag fram till att man egentligen inte behöver sova.

Jag ska bara vila ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0