Bomber

Jag är nu kanske årets hjälte. Men kunde lika gärna vara årets sonofabitch.
Räddade nämligen en utelåst snubbe från min våning ifrån att frysa ihjäl på balkongen.
Och vad i hela fridens namn gjorde han där?
Jo, han "tänkte grilla lite". 21.30 i minus 48 grader.

Dock kom jävulen fram i mig och funderade en lång sekund på att inte befria honom från ett säkert öde.
Men svensken i mig tog överhand..

Kort historia kort.

Hur som helst hade dagen extremt många krav,då kosan beger sig hemmåt Lkpg imorgon igen.
Och jag uträttade ca 3/4 efter mycket om och men.
Men vad skulle livet vara utan lite spontanitet?!

Mitt på dagen kikade jag och fröken Hansson på andra årets designelever som hade vernissage.
Fint.

Vi föll mycket för en pojke vid namn Andreas Eklöf´s skapelser. Titta. Diggar "bomberregnjackan".



Andrea´s i egen hög person.




Fick sällskap av töserna Lovisa och Felicia att forma kroppen lite senare.
Och nu fortsätter jag med alla måsten.

IMORGON BLIRE JOHNOSSI!

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0