The perfect miss-match

Nu är äntligen nyårsplanerna smidda, skumpan inhandlad och det känns alldeles förträffligt!
Jag tror på ett rikitgt kanon-avslut på 2010 och början på  2011.

Tankarna har kretsat kring nyårsutstyrseln, och insåg att jag nog bör använda en näst intill oanvänd klänning.
Och för att få den där Gahmiga touchen tänkte jag nog vara lite brave och köra på mitt mycket efterlängtade egg-plant-läppstift.
Mums

Utnyttjade nämligen mitt presentkort på FACE igår och köpte två stycken. Glad värre.




Men det var dock inte det ända som följde med mig hem.
Hittade en kanonrolig mix som jag gillade. Kommer nog hinna med att bäras på Lkpg's gator..
Brallorna är lite spacade men diggar dom stenhårt.

Jag lade vantarna på lite andra pryttlar också, men de lär ni väl få se inom en snar framtid.




Gårdagens afton bestod av god mat, film och blondinskämt tillsammans med herr Kulla, fröken Sandborg och mr Schön. Hade tänkt dela med mig av ett par skojiga historier, men jag har glömt alla.
Tyvärr..

Och kom nyss hem ifrån en helkväll med den lille Samantha. Och en date med henne kan aldrig gå fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0