Du kan kalla mig Bambi

Är fullt medveten om att varenda FB-status handlar om vem som fryser mest, och vart i landet det är mest synd om vem.
Och hur mycket jag än vill, kan jag inte låta bli att klaga lite jag också. Man är väl inte mer än människa.
För in i helvete vad kallt det är!!
Tyckte det var lämpligt att klä mina ben i strumpbyxor igår, dubbla visserligen, men ack så dumt.
Spirorna liknade två råa, frusna falukorvar till både färg och konsistens.

Det är för bövelen träligt att klä på sig när det beger sig ner mot -15.
Ska jag ta eskimåoverallen idag eller blir det eskimåoverallen!?

Envisades också självklart med att trotsa dom glashala gatorna och ta skor. Skor med klackar..
Perfekt då Borås består av 97 % backar.
Så jag har lotsats runt av mina kära vänner som en senildement dam som glömt vart hon ställde rullatorn.

Den första skrämmande redovisningen är iallafall avklarad idag, och det känns bra.
Nu är alla sinnen fokuserade på projektet.
Är vi inte klara innan jul är vi dödens lammungar.
Tänker INTE sitta med böckerna under Kalle Anka.

Blir lätt lite långrandigt att höra på redovisningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0