Drummachine´s ain´t got no soul



Nu tar jag en mycket välbehövlig paus då jag under eftermiddagen stått och slitit mitt hår till vansinne över min packning.
Det är inte ens kul hur svårt det är att få till det.. Helst av allt skulle man bara ta en garderob under varsin arm för att sedan börja traska hemmåt.
Men till och med jag har insett den begränsningen. Så nu tar jag istället två jätteväskor á 68 kg.

Lite sådär lagom schletna från gårdagen kommer det efterlängtade myshänget att infinna sig i mitt hem ikväll, och efter skolan var vi och inhandlade det ännu mer efterlängtade godiset.


Jag (och mitt något aladdin-inspirerade klädval) festpeppade på egen hand till en alldeles ultimat "handplockad" spotifylista.
Att hålla kroppsdelarna stilla blev tillslut en omöjlighet.


Hjärtat säger: lägg dig och ta en liten powernap.
Hjärnan säger: dammsug din lata satan.

Vi får väl se vem jag lyssnar på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0