Det andra ljuset brinner

Fick bokstavligt talat slita upp pojkarna imorse när bror, karln och jag skulle shoppelishoppa ytterligare ett par klappar.
Tid är pengar








Blev överglad när jag skymtade detta i en bokhandel.
(Dock är det inte mer än rätt, men ändå skönt med en bekräftelse på det självklara.)
Man har sammanfattat noll-noll-talet, och läs fjärde raden go vänner, läs fjärde raden.
:)


Och bror min gjorde något mycket innovativt idag.
Men som jag sagt så många gånger förr, så gillar jag nytänkande!



Kommentarer
Postat av: felicia

gött med lite nytänkande jaa! när kommer du hem? säg till så kommer jag med ost och kastrull!

2010-12-05 @ 22:29:19
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0