Hello thursday



Sweet potato.

Tenta: Säljteknik och butikskommunikation är nu officiellt historia.
Gick ok tror jag, men som en vis man en gång sa; Livet är fullt av överaskningar.

Sååå nu är det bara one to go!

Denna dag är också speckad med studier inför morgondagen.
Men enligt mina beräkningar är jag absolut senast klar med allt om 14 timmar!
Då är vi alla små butikschefer fria som små fåglar!! mmm

Men jag ska inte skutta över den lille bäcken än. Ska fortsätta mitt drager, drager, plopp, plopp en stund till.
Men är det inte märkligt vad duktig man blir när man måste studera. Att diska, plocka lite här, städa lite där och att organisera garderoben efter färg, känns helt enkelt som ett måste...just nu...





Kommentarer
Postat av: sammi

Snygga bruden!!!!!!

2011-01-13 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0