Shake your tail feather

Glad, gladare, gladast!
Hoppas jag.

Har precis klickat hem dessa bedårande hårfjädrar!


Det låter kanske lite suspekt,
men hoppas och ber till alla gudar att det blir så ballt som jag har tänkt mig.
Jag återkommer med resultat.

Nu är det annat på gång.
Kvällen är fullspäckad med taco och pubhäng med ett rejält tjejgäng.
Mycket trevligt.
Känns som att jag behöver komma ut ur min snorbubbla och spralla loss i min ormtröja.
För övrigt gav inte herr doktorn mig något skojigt alls.
Men det blir nog en bra kväll iaf.

Och den lilla rackarns kameran vill ej vara med idag heller.
Då är det ju tur att man har vänner.
Jag kommer nämliga att lura till mig ett par bilder från kvällen imorgon när dom som minst anar.

Hoppas ni köör ikväll go vänner!
Det är ju trots allt lönehelg!
(fast att jag inte får min förens på måndag visst)


Kommentarer
Postat av: Micha

Snygga! Vilken sida har du köpt dessa ifrån? :) ha det bra!

2012-01-11 @ 22:43:43
URL: http://theblacktriangle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0