Okej, då var det dags igen!

Efter vissa önskemål (tro det eller ej!) så har jag härmed bestämt mig för att ta tag i bloggfenomenet efter ett låååångt sommarlov.
Det var nog ett leeijtet break som behövdes för att jag skulle känna suget igen.
MEN nu så är jag tippelitoppen igen, så nu keeöööör vi!

Dock så anser jag mig icke som den mest intressanta personen som gått i ett par Dr Martens precis nu..
I brist på friska bihålor tog jag mitt sunda förnuft till fånga och inhandlade ett nässpray dagen till ära.
Sjuk.

Men det roliga i denna hemska historia är att jag är krasslig av en anledning, att jag och min bättre/manliga hälft ärade London med sin närvaro över en långhelg.

Tjuhiii! Och jag kan inte säga det tillräckligt många gånger,
JAG ÄLSKAR LONDON!!

Det blev mestadels shopping, shopping. Men ett par små turistprylar hanns ändå med!

På madame tussauds fick jag äntligen möta mina stora ungdomskärlek.



Hur som helst så fyndade jag en helsikkes massa fint i klädväg.
Men ni får nog bara en sneak på en av de absoluta favoriterna nu.



Den kommer värma gött i Borås ruskiga ruskväder.


Kommentarer
Postat av: felicia

den var assnygg jag villlllll ha den

2011-09-20 @ 18:05:15
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Fahlstedt

Man är helt fast när man väl varit där ju! ;) tycker du bloggar oerhört dåligt gahmen men jag förstår varför ;) puss påven

2011-09-20 @ 18:28:13
Postat av: Joey

Ååååhhåhåhåhåhåhhå lycklig jag blev nu :D

2011-09-22 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0