När alla vännerna gått hem



Ovan kan ni ta del av ett askplock av nattens spektakel.

Man vet att det har varit en lyckad afton om man har:
- en majsburk
- en halvkilos sten
-samt ett hjärter ess kort
i väskan.

Kvällens anekdot,
"Helt plötsligt ser jag bara en massa ben, och märker att jag befinner mig under ett bord inne på puben.
Känner att det känns fel, men ändå så rätt.
Det skulle dröja ett par minuter (vilket kändes som ett par sekunder) innan jag får sällskap av Loveisa.
I och med det också ett grepp om situation.
Vi lekte kurragömma."

I brist på pratglada främlingar måste jag säga att den 90-talsinspirerade tacokvällen innan var dagens höjdpunkt.

Såg här valde jag att se ut.



 


Kommentarer
Postat av: genis

snyggg ruumppaa!!

2011-09-25 @ 17:42:03
Postat av: Anonym

gääälet snygg frugis!

2011-09-25 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0