Veckoslut

Av total orutin tog jag inte med laddaren till kameran hem denna gång.
Så med andra ord finns inte den kavalkad av bilder från helgen som man kanske kunnat önska.
Helgen innehöll i alla fall mycket skojigheter ( jag har nog i ärligehetens namn inte skrattat så mycket sedan urminnes tider). En av skojigheterna var bland annat en helkväll hos herrskapet Kulla.







Självklart var vi tvungna att se en äckelpäckel-film så att vi skulle tycka att det var lite jobbigt att gå hem i mörkret..förbi psykavdelnignen..osv..
Och det var görläskigt, men jag hittade ett urtjusigt träd som jag bara mååste stanna och ta kort på. Detta fotografi var nära att leda till skilsmässa då mannen ansåg det förträffligt onödigt. Han var sketaskraj med andra ord.



Valborg blev, som för de flesta i bekantskapskretsen, relativt lugn.
Lite öl och trevligt sällskap är bästa receptet på en gnutta överskattad högtid.
Dock var det ett hujedanes partaj i trapphuset, och alla vi slogs om att spana genom titthålet samt hålla utkik genom fönstrena.
Är man på väg att bli gammal då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0