Shoemaniac

För någon vecka sen skådade jag mina drömskor på en liten frisörflicka när jag färgade mig,
men jag hade varken mod eller ork att fråga vart dom kom ifrån.
Så jag gick istället och grubblade tillsammans med Felicia om hur balla dom var.
Och vips så hade hon lekt detektiv och hittat vart man kan få tag i dom!

Jag bestämde mig för att slå till!
Men sen kom dödens besked. Att man endast fick halva studibidraget denna månad...!
Attans..Så jag står lite i valet och kvalet.
Ska jag leva på vatten och bröd i sommar vs att bära läckraste pjucksen..?!

Dock har jag fått höra att jag inte är ensam om dom isf, men det bryr jag mig inte ett jota om, om jag ska vara ärlig. Så himla perfekta party-sommar-skor.!
Jaa den som lever får se. Kanske blir en liten "åh-vad-duktig-du-har-varit-första-året-på-högskolan-present" till mig själv...

Hur som haver håller jag på att packa för fullt. Herregud vad grejer som ska med hem!
Är så in i norden tacksam att far min hämtar hem mig efter sista tentan på onsdag, annars hade det aldrig slutat lyckligt.
Men än känns det långt tills hemfärd. Som sagt två tentor kvar..
Men nu har min hjärna fått massa muskler hela dagen så nu är det kroppens tur att få lite också.
Drar ner till friskis för det sistaste aerobicspasset denna termin.
Nu kööööör vi Johanna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är du värd efter allt slit:) kram

2011-05-30 @ 18:09:34
Postat av: Pappa

åh-vad-duktig-du-varit-första-terminen-på-högskolan-tycker-att-du-gjort-dej-värd-ett-par-partyskor

2011-05-30 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0