Shark infested waters

Hjärnan hänger för tillfället på ett litet snöre bakom..
Den har blivit slaktad efter att jag har pluggat större delen av dagen. Med andra ord har jag ritat med färgpennor i små rutor och gjort mönster och så..
Det är sånt man sysslar med på THS.

Jag blir iallafall jätteglad av att titta på helgens inköp.
Och nu tänkte jag göra er glada också genom att visa några av grejerna!


sommargul blus

Min efterlängtade truckerkeps plus en superelegant klänning. Den gör sig dock icke rättvisa på bild såg jag nu.

Råfyndade en perfekt liten/stor clutch och ett par häftiga shorts. Dock kan de endast bäras när solen skinit lite mer på min barma kropp.

Det kom hem ett par grejer till, bland annat är görläcker bikini från Weekday. Men den får nog synas i sommar nån gång. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0