I see colour.

Nu är jag inne i min sista tentaperiod för det här året!
Himla skönt och jobbigt på samma gång. Det känns som en liten mixpåse så att säga.
Men vänner, det här leder ju som regel till att jag blir en gnutta fåordig här på gahmm.blogg.se. Och de få inlägg som dyker upp kan jag nog lova inte blir världens skojigaste och mest intressanta som har sett dagens ljus.

Jag kunde iallafall bocka av en grej på "tenta"-listan igår. Det var tal som gällde för hela slanten. Tror det gick helt okej, men efter att ha lyssnat på cirka 40 andra, för övrigt bra, tal så kändes huvudet som en liten kompis till Svampbob.
Idag har jag också suttit och skavt vid ett bord och ritat rutor och dylikt.
Och det här är en underdrift hur man ser ut efter ett par timmars väveriteknikstudier. Bilden gör inte situationen rättvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0