Firework

Precis som igår spenderade jag en stor del av min lediga tid i solen.
Detta efter att jag släpat mig ner till tandläkaren på den okristliga tiden 7.15 (!)



Dock har ju jag gått och blivit lite förståndig och införskaffat mig en solkräm. Visserligen är det bara styrka 10 men brännan är inte än vad den borde vara.
Den som väntar på något gott..!

Hur som helst hände det en himla skojig grej igår tyckte jag.
Vi låg och solade i stadsparken, som bilden ovan visar, när en hel drös (bokstavligt talat) med brandbilar av alla dess slag kör in i parken.
Jesus lord in heaven, tänkte vi och började genast inbilla oss lukten av rök.
Och ÄNNU fler bilar strömmade till.

Men efter att ha parkerat alla brandbilar i Borås på varenda ledig yta i parken visade det sig att de små brandpojkarna bara ville ha varsin glass.
Är det vad man kallar sån där "team-bulding"?!


Bilden gör sannerligen inte situationen rättvis, men iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0