Brainstorm.



Idag såg jag ut såhär, och jag var i någon konstig dvala större delen av dygnet. Kan ha något att göra med den enormt långa dagen i skolan.
Men dagen blev ganska bra ändå och avslutades med ett härligt gympass i trevligt sällskap!

Min hjärna skulle för övrigt behöva en storstädning (likaså mitt hem) då jag är fruktansvärt tankspridd för tillfället.
Jag är som en liten elefant som aldrig glömmer, fast tvärtom.
Så gó vänner, är det något jag borde komma ihåg inom den närmaste tiden, kan vara vad som helst, så är jag mycket tacksam för eventuella påminnelser.
Annars har jag hört att lobotomi ska vara ganska effektivt.

Tack på förhand / Er Gahm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0