A makeover in the dark

Efter en jädra massa om och men befinner jag mig äntligen i lyan på Östemalmsgatan i Borås.
Jag skulle kunna uttrycka mitt hat mot SWEBUS på ett mycket ingående och totalt ojuridiskt sätt.
Men det tänker jag inte. Det kan vara barn under 18 som läser.

Summan av kardemumman är i alla fall att jag fick en extra natt i Linkan plus att jag missade min gruppredovisning idag.
Kanon.

För att lätta upp mitt humör imorse rev jag omkring bland min mors avlagda kläder och fann mig själv en hel del fynd! Vissa plagg duger som de är, men ett par stycken kommer jag sätta saxen i inom en snar framtid.
Dock hann jag med en liten makeover.

Från att ha varit en vanlig, hederlig vit skjorta blev det en skojig, kort, lite rå "väst". Och den är precis lite sådär föör kort så att den blir värsta tuff!
Den gjorde iallafall min dag leeijte roligare.



Imorgon tänkte jag nog dela med mig av mina englands-fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0