Day numero uno at Lkpg

Här nedan följer en kavalkad av bilder från gårdagen!

Del 1: Utstyrsel för kvällen






Del 2: Twenty-eight days into september's online-shops releasefest.




Som vanligt kunde jag inte hålla tassarna i styr, utan haffade ett par leggings. Och det skojiga är att jag har saknat sånna i min garderob mycket länge. Jag är glad. Hoppas bara dom sitter okej idag också då jag efter ett par glas, i ett lite halvmörkt omklädningsrum kanske hade ett lite sissodär omdöme.
Dom får ni se snart. Imorgon kanske. För jag har inte duschat och orkar inte byta ut siffet-overallen.

Och det jag också vill ha sagt är: dessa tjejer är grymma och jag håller alla tummar för dom!
Tack för en grym tillställning.

 Del 3: Vi körde gärnet på Platens. Väldigt kul!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0