Pretty good for being bad.

Hemma!
Efter ett riktigt trevligt Harrys-häng.
Personligen tyckte jag att vi var grymma på quizen, men det räckte inte till vinst. Vi blev nog tagna på mållinjen av ett gäng skillade 60-talister.
15 av 21 rätt iaf! Inte illa pinkat.

Hur som helst så spelade icke-vinsten den minstaste roll för jag hade verkligen en av de trevligaste kvällarna på länge. Lite nytt folk, lite gammalt folk, lite vi = en supermix!

Våran lille gäddunge Felicia fyller år imorgon men försvinner från staden, så vi bestämde oss för att fira henne lite ikväll istället.



Hon fick ett litet alice-i-underlandet-te-kit. Svårt att se kanske men det är mkt fina gåvor. Så fina att jag köpte en burk till mig själv också. Och jag skulle inte tacka nej till gulle-koppen heller.









Slutdestination.





En av anledningarna till att jag schlänger in inlägget nu, och inte imorgon, är för att jag är så förbannat upptagen imorogon. (och för att jag inte vill sova för att då blir det imorgon). För imorgon ska jag studera från tidig morgon till sen kväll..
Fast inget är ju skrivet i sten, kan ju hända att jag måste vädra tankarna och skriva nåt helt ointressant.

Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hoppas det inte göra någe att jag snor lite bilder från gårdagen, du va ju så fotoflitig ;)

2011-03-18 @ 14:59:28
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0