Morning has broken

Nu fick det vara nog.
Att ligga och skava 2 fullvuxna människor i en 90-säng är nog inte tanken. Herrejesus, totalt ledbruten och knappast sovit mer än 2,50 min i sträck. Klart att det är mysigt, men att stup i kvarten ligga inklämd mellan sängen och väggen, få en armbåge i ögat eller att sakna täcke tär efter ett par timmar på en gammal kropp.
Bror och flickvän befinner sig dock i samma situation, men de är unga och nykära vilket verkar övervinna allt...
Så nu sitter jag här och tänkte hinna med lite vettigheter istället, medans den andra halvan får hela 90 cm för sig själv..

Igår gjorde jag faktiskt något som händer alldeles för sällan märkte jag.
Vi bastade.
Superskönt. Att sitta och plåga sig är lite härligt, kände mig som en ny människa..
Rekomenderas.
10 av 10 toasts!



Ska snart åka in till Lkpg's kärna för lite eventuell shopping (galet sugen på lite secondhand gluttande) och möte med vänner som man såg för alldeles för länge sen.
Precis som jag och min tur kunde förutspå kommer jag icke på använda brillorna då det icke är sol. Kanske funkar ändå. Kanske.

Iallafall stillades ett av alla shoppingbegär häromdagen då jag fick görfina födelsedagspresenter av fröken Little.



Bilderna gör inte grejerna riktigt rättvisa, hade leeijte leeeijte bråttom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0