Music in my brain

Bar mitt senaste secondhandfynd idag. Den får nog pryda min kropp även i kvällens vimmel.




Kör på vitt nagellack. Gillart.


Rolig grej hände mig för en stund sen. Ni kan aldrig gissa.
Jag hittade min försvunna vante på gatan. Den har varit spårlöst försvunnen sen december. Den måste ha legat och gömt sig i snön.
Tufft.
Eller lite äckligt kanske. Men då jag sparat den andra så tvekade jag aldrig att ta med den hem.

Dock är det nog det enda roliga som hänt mig idag. Hittills.
För, precis som alltid, när det närmar sig tentor har jag panik. Men denna gång känns ett ämne lite extra hopplöst..Min hjärna gillar nog inte mig.
Plus att jag inte fick någon klipptid utan måste sitta och skava för att kanske kanske lyckas fatta tag i 1 av 2 dropp-in-tider imorgon.

Nu ska jag snart iväg på lite musikquiz iaf. Och DET ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: felicia

tröjan var skitsnygg!! jag glömde bara bort att säga det innan!och sjukt roligt med vanten. vart låg den exakt?

2011-03-17 @ 18:19:59
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0