Let the sunshine in




Idag var det vår och jag bestämde mig för att vara lite ljus och färgig idag. Första gången för året mina små gympapjux åkte på. Går dock inte att ha strumpor i dom så jag trippar nu omkring här hemma som Ernst Kirchsteiger och spritter med tårna.

  


Har hängt med gänget på skolan tills nyss för att styra upp ett arbete, och efter mycket om och men börjar rapporten ta form. Ingen av oss har någonsin tidigare gjort ett arbete utan att förstå ett jota, så det är spännande.

Blev en liten sväng förbi en affär på vägen hem och jag kan ha gjort jordens fynd.
För 5 riksdaler styck cyklade jag hem med två äggkoppar rikare.
Kan det vara det vackraste. Inte ett öga är torrt.
Så nu är även jag redo för påsken 2011.



Imorgon är det torsdag. Och torsdag är det musikquiz för dom som har tur på Harrys. Och imorgon är det vi som har tur. Det lär bli skojigt.

Och det första jag ska göra kl 9.00 imorgon bitti är att försöka få en tid hos frissan. Jag börjar se leeijte flintskallig ut så måste fixa till utväxten en gång för alla.


Kommentarer
Postat av: felicia

ååh vilka gulliga små äggsaker!!

2011-03-16 @ 16:47:22
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Samanthaaa

söta äggkoppar och skitsnygga dojjor och läcker gahm ;)

2011-03-17 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0