Dagen före den stora dagen. För dom andra.




Molnig men fruktansvärt svettig dag!
Har hängt gäng med Frida och Josefine en stund för en feeika och sista-minuten-student-shopping inför morgondagen.
Ja imorgon kommer det rännas omkring på alla möjliga skivor-kommer bli himla skoj!
Problemet just nu är vädret känner jag och vad man ska klä sig i. Hoppas innerligt att det icke blir samma väder som vi hade...

Det roliga är att jag skulle berätta nåt skojigt för er,
men det sorgliga är att jag har glömt vad det var.

Mor och jag gjorde faktiskt något oväntat igår. Vi, tillsammans med alla riktiga original, åkte på loppis! All skit som legat i hemmets gömmor fick åka med och glädja andra ovetande människor.
Dessa timmar innehöll mycket trevligt som bland annat att jag blev bästa kompis med en 4-årig japanpojke som bodde i "Sverige 2b".
Alla helknäppamänniskor gjorde dagen kanon!
Mannen vid bordet bredvid med uppenbart egenavklippta byxor:"Jag har faktiskt klippt av dom här själv, idag! Men jävlar vet du, jag råkade ju klippa av fickorna med."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0