Run around

Studenttider kräver studentpresenter.
Så mor och jag ska snart in till staden för att ränna omkring och hitta något bra till alla blivande studenter!
Känner mig faktiskt lite avundssjuk på dom små rackarna.. Den dagen kan ju ändå vara den bästa!

I eftermiddag sen ska jag och mannen inhandla våra gymkort för sommaren- gött!
Så då blir det till att skava där en stund. Dock lite jobbigt att jag nu, precis kom på att jag inte rakat benen.. Så nu måste jag ta löpet genom villan för att finna mina långa träningsbyxor.
Alltså finns det ingen mer tid nu vänner!
Hej hej!



Den här gölliga plånkan fann jag när det rensades i hemmet häromdagen. Fick av farmor någon gång för X antal år sedan. Mycket trevlig tyckte jag , så den för följa med på lite shopping.


Kommentarer
Postat av: felicia

det känns gött att man kan hålla lite koll på dig även när du är långt bort!!

2011-06-06 @ 15:40:23
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0