Long, long time ago

En vecka sen sist mina vänner, men tror dock ingen gick och dränkte sig för det.
Det har som vanligt varit en händelserik vecka som har upptagit all min tid.

Ända från måndagen till onsdagen hängde Johanna här och det var alldeles utomordentligt trevligt!
Det blev inget solande men desto mer spontaniteter.

Som vanligt när vi befinner oss i varandras sällskap blev det en del partaj i första klass!



Hon fick efter mycket om och men tillslut besöka gröna sköna Siffet, the one and only place to be!

I brist på annat intogs det diverse onyttigheter i trevligt sällskap, samt en massa skuttande.
Jag skulle vilja komentera nedanstående bilder, men vet inte riktigt vad jag ska säga.




Lika hemskt som det var när hon åkte, var det underbart att vi bestämde ett till besök i sommar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha bästa flygbilderna!! :D ;D

2011-06-20 @ 18:02:29
Postat av: Johanna

Älskar ditt skrik för övrigt ;)

2011-06-20 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0