Höna-Pöna i det gröna

Vaknade med lite lätt nedsatt balans, smink långt nedanför tillåten gräns, smutsiga strumpor och ett par extra lockar i svallet.

Dagen har sen kantats till fullo av kusinhäng.
Först en snabbsnabb-lunch med efterlängtad Sälen-kusin.

Och kom nyss nu hem från en picknick i det gröna i Åtvidaberg med den leeijte yngre generationen. Humöret är på topp som vanligt!

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var svårt att hålla sig på vägen med cykeln, men det är sånt man får räkna med när man passerat 20-sträcket.
Vi fann iallafall en trevlig plats i "vassen".
Vi hade tur som ej blev jagade av kor, sånt kan ju annars hända..





Matkoman är nu total och jag laddar stjärten av mig för de nästkommande tre dagarna!
Varför?
Jo, för den lille snärtan Borås-Johanna gör mig den äran att hälsa på här till på onsdag!!
Halleluljha!


Kommentarer
Postat av: tonyhellsing

hej söt ha du mer kort på dej i träskor mvh tony

2011-06-18 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0