Bäst på fest

Jag försöker erinra mig om vad som egentligen har hänt mig och mitt lille liv sen jag hörde av mig sist.
Då jag väldigt mycket (på gott och ont) lever i nuet kommer min tankeverksamhet som mest ihåg det som skedde i helgen..
Det är dock ingen som helst fy och skam då jag var på 50-årspartaj i lördags!
Och har man förbannat ont i fötterna dagen efter så betyder det att det var en lyckad afton!
Jag har kommit på att människor över 40 är dom riktiga party/dansdjuren.

Invigde en klänning som inhandlades någon gång i vintras. Och efter att jag övertygats om att det inte såg ut som att jag hade en handduk knuten på ryggen så tror jag att jag rent utav älskar den. Väldigt mycket!




Tjeeeuusigt.


Bästa under kvällen var när jag skulle fukta strupen i baren med ett glas rött vin. Niclas små kusiner är ansvariga bartenders, och jag räcker fram en tjugolapp. Tycker det tar lite tid men förstår anledningen när jag får glaset i min hand. Då har den lille filuren fyllt ett halvliter plastglas!
Inga ledsna miner här inte.
Det kallar jag valuta för pengarna. Mer sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0