Så mycket på så lite tid



Lång dag vänner.

- Introduktion i textil materiallära. ( mina farhågor om lite halvdyra böcker besannades)
- Sushi på Eest. (väldans gott vilket resulterade i matkoma)
- Grönt vaniljte på Viskan. ( allt detta matintag och caféhäng var för att få tiden att gå till studentkårens stormöte)
- Studentkårens stormöte. ( fick äntligen information om modemässan i Köpenhamn och möbelmässan i Stockholm)
- Träna.
- Äta gröt.


Det jag fick ut av dagen var att vi nu i stort sett bestämt oss för att åka till Köpenhamn den 4 februari för lite modemässa. Kul!!

OCH så har jag, på något vänster, fått en tid för permanent färgning av håret imorgon..
Jag vet inte om jag känner ett visst mått av panik eller om jag är dundersäker på detta..
Hmm... Trivs som brunett. Det går ju alltid att avfärga och färga om och bli gul i håret först och sen kanske bli blond igen... nån gång...kanske..

Äh va faen, nu köör vi!


Kommentarer
Postat av: Sammiii

kör på barra babe!!

2011-01-19 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0