Glada bullar

Igårigårigårigår var jättetrevligt.
Kalasfest hos Kim med en utgång på det satt fint.
 Utstyrseln för kvällen såg till en början såg ut precis så här. Men slutade med att jag såg ut som en såndär flicka som tvättar bilar i staterna..
Med en grön-rutig kortärmad herrskjorta knuten i midjan begav jag mig ut i natten.
 Det skedde ett litet missöde.
 Kombinationen Elin Gahm- rödvin- vit överdel kan aldrig sluta lyckligt. Vilket jag redan visste. Men det blir lite mer spännande så.

Sen flöt kvällen på och slutade med en mycket värd mosbricka. Mycket senap och ketchup ska det vara. Tyckte grabbe bakom disen. Kanske därför magen beter sig lite märklig idag.

Det var en liten slö skara människor samlade i lekstugan idag. Behövdes prata.
Felicia fick en glad-bulle av mig och allt var trevligt.

Då jag senast fick med mig gänget hem till mig på våffelkäk så körde det ju ihop sig lite då jag inte hade ett våffljärn i mina ägor, och mina snåla grannar ställde upp till noll procent, så blev det inga våfflor.
  (Grannsämjan lever på hoppet..)

Men imorgon DÅ har vi kirrat ett järn och jädrar vad det ska järnas och våfflas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0