En bok, flera böcker

Mitt stackars Mastercard har gått på högvarv idag. 778 svenska riksdaler fattigare och tre böcker rikare traskade jag hemmåt.
Detta rån frammanades av den, dagen till ära, nya kursen som startade- redovisning.


det gör mig iaf väldigt glad att boken är rosa

Det ända jag kunde tänka på under introduktionen var att jag inte är här för att räkna. Jag vill känna på, lära mig om och fokusera på kläder och sånt..

Men det blir nog bra. Det är bara det att fröken Gahm inte har den rätta genuppsättningen för att lära mig eknonomi och liknande..
Dock har jag mycket stor tilltro till den lille tyske läraren. Urgöllig.

Men som det oftast ter sig kommer sällan en olycka ensam.
Imorgon börjar ytterigare en kurs- materiallära (vilket ska bli kul), och den kräver självklart en liten bok den också. Hörde en liten fågel viska något i mitt öra om 668 kronor..Den som lever får se om det stämmer.

Jag räknas ju dock som en vuxen människa och borde förstå att studiemedlet ska gå till studier.
Men av någon outgrundlig anledning har jag liksom förträngt det lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0