Brown bitch

Jaaaaag
har gjort något oväntat som snurrat runt i huvet länge.

Igår återvände jag till studentlivet och mor min följde med.
Det var kanoners trevligt vill jag lova, och vi beslutade oss för att göra om mig till brunett!
Galet.

Efter att jag tjutit klart tyckte jag det blev bra och fick trevlig respons från omvärlden.
DOCK är det bara toning; så om någon har något att säga eller vill sätta sig emot denna handling så ber jag er att lätta era hjärtan nu.
För jag har tänkt boka frisör inom kort för permanent färgning.

I dett fall hoppas jag inte att det stämmer att blondiner har roligare :S..
Men är man det i själen borde det inte spela någon roll.
Och har man riktig tur kaaaanske man fick några extra hjärnceller på köpet.
Det lär bevisas under denna tenta-fyllda vecka jag har framför mig.



Den största anlednigen till att detta skedde är att brunetter är så snygga i läppstift. Och eftersom jag älskar läppstift är det glasklar matematik.

Har dock insett att jag inte klär lika bra i svarta plagg längre...lite jobbigt då min garderob består av cirka 95 % svarta kläder.

Känns skojigt iallafall!
Lite förändringar skadar aldrig.

Snart ska jag ut på äventyr i slasket. Ner till centrum för en omgång tjejsnack. Det kommer sitta som en smäck!

Och ja just det! Mamma gav mig ett vuxenpoäng idag!
Elin Gahm införskaffade ett ICA-kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0