Brännan till 100%

Jag har inte tid att skriva av mig så mycket idag.
Men som en vis man en gång sa: En bild säger mer än tusen ord.

Igår dök iaf sir Niclas Schön upp i boet.
Kvällen var så himla trevlig, och spenderades med vänner av alla dess slag på Brännan.





Niclas fick äntligen träffa "the Lady Gaga".

















Finn ETT katastrofalt fel.



Bara för att man går ifrån patajet är inte festen över.



"Asså, dra åt helvete"


The bag in da box går på högvarv och nu ska vi strax käka en hejdundrandes middag!

Ja jag klagar inte!
Hoppas ni har en riktigt trevlig start på helgen ni med.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder!! Jag vill ha dom med :D

Och återigen, tack för igår, väldans trevligt :)

2011-01-28 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0