War

Jag tror att det är krig på våning 3, Östermalmsgatan 28.

Hoppas verkligen att ni ser vad det står, för det här är roligt.


Jag kan inte sluta förundras över människor. oj oj oj.
Helvetet har alltså brutit lös om tvättiderna.
Tror att i stort sett hela våningen är inblandad, men inte ja-hahaha!

Jag håller mig på replängds avstånd och njuter av dramatiken. (och tar lite bevismaterial)
Det har varit lite spänningar ett bra tag har jag förstått, då småpikar dykt upp här och var på schemat, men nu har tydligen någon fått bägaren att rinna över.

Och vet ni vad de roligaste är?
Att det inte är någon som gjort nåt fel- alla jäklar räknar fel.
Moahahahahahha!

Stackars människor.

Kanske är det ändå bäst att jag kikar en extra gång över axeln när jag går i korridoren i fortsättningen.
Tror att dom letar bråk i tid och otid...

Jag gillart.

(PS. Det näst roligaste är att alla är anonyma)


Kommentarer
Postat av: Knorkan

Tack snälla :) Ja fjädrarna är ett örhänge. Allt bra med dig?

2011-02-06 @ 20:07:17
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0