Valentines day- yesterday

Fast att jag var mycket tydlig på att inte älta det som varit,
så var det ju faktiskt hjärtanens och kärlekarnas dag igår.
Vilket, den "romantiker" jag är, kan tyckas bör nämnas.

Vi ensamma själar styrde upp våran egen kärleksdag och styrde kosan ner mot skolan för lite hjärtligt fika.
Mys.

Resten av kvällen gick även den i fikats tecken.
Jisses vilka fin fina alla-hjärtans-dag skapelser mina vänner hade knåpat ihop!
Och goooooooooooda.
Mums.



Självklart saknade man dom där hemma en sådan dag, men längtan behöver inte vara så länge.

Varför?

Jo för på torsdag beger jag mig hemmåt över helgen för att bla fira att man blir ett år äldre.
Varför har jag känt att jag mycket väl skulle kunnat ha stannat på 16?!
16 år måste väl ändå ha varit det bästaste året!.

Fast jag klagar inte någonstans då jag är nöjd med tillvaron.
(det får gärna bli leeijte varmare dock. Jag fryser.)

Min conclusion, det jag vill komma till, är att jag vill se alla på ågatan på lördag!

Studierna har talat sitt klara språk och jag ska banka in lite vettigheter nu.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0