Allt som har med glasögon och vår och sånt att göra

Idag var första dagen på länge som man inte frös...ja kroppsdelar...av sig.
Och jag är JÄTTEGLAD!

Antar att jag redan nu i veckan kommer klä mig alldeles för kallt för att min hjärna nu slagit på VÅR-mode.
Och för att jag har ett sådant hejdundrandes begär på lite mer variation på klädval!
Tror att jag snart kan kräkas på alla tjockiskläder..
Men nu kommer vändningen, det känner jag!
HALLELUJHA!
Välkommen vitt, läppstift, glasögon, snygga jackor,härliga tröjor,hattar,klackar.
Hej då röda näsor, snor, mörkt, kappor, dubbla strumpbyxor,vantar, ingen känsel i låren.

Jag är laddad!

Och så är jag galet sugen på ett par nya snygga glasögon.
Detta har sin grund i att den lille fisken i våningen under, visade sig vara i stort sett halvblind, och fick glasögon nu i veckan.
Som den vän man är följde man med henne och kikade lite, och råkade testa ett och annat par själv. Och nu är jag fast. Dels behöver jag ett par jag kan använda i offentligheten plus att jag insåg att jag var så mycket snyggare i brillor nu när jag gått och bivit brunett.

Ett par läckra varianter jag skulle kunna tänkas bära.
Någon som har en favorit!?

Alla från favoptic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0