All night long

Ojojoj vad tiden går fort när man har roligt. Imorgon är det sista dagen hemma för den här gången. Men rackarns så trevligt det har varit hittils iaf.

Började ju så trevligt med att jag blev firad för att bli ett år äldre. Är så himlans görandes nöjd med alla fina presenter. Lite bildbevis på några av dom.


DKNY Pure- luktar förträffligt jättegott


Ett perfekt blodrött läppstift från mist sthlm

För att jag verkligen ska få tummen ur och hälsa på Frida i London snart så fick jag även bla pund av mor och far.
Hur passande var inte det!?!
Så nu ska här smidas england-planer i veckan.

Igår vankades det utgång och jag hängde till en början lite tid med Frida som gjorde oss den äran att besöka hemlandet över helgen.
Båda dessa ovanstående kanongrejer hade jag på mig under aftonen.
Kvällen bestod av en salig blandning människor som man saknat, och kanske inte saknat lika mycket, rena rama brottningsmatchen på dansgolvet och pojkar i rosa cowboyhattar. etc etc.
Precis som det ska vara.
Att springa omkring ute i -18 med t-shirt var en upplevelse. Synd bara att den inte var värt det;P eller vad säger du Frida.?!













Jag gick all-in-silvrigt kvällen till ära, och den superläckra ringen fick jag av mina kära flickebarn i Borås!
Kommer garranterat slitas med hälsan..med betoning på "slitas", då jag får med mig stora delar av fingret varje gång jag ska avlägsna den. Men som en klok människa en gång sa: ska man vara jättetuff så får man offra lite hud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0