Örat ska ha sitt

Jag har väl en alldeles fin-fin vän!

Idag har jag hängt hemma då mina ben är lite sjuka. (gamla människor ska inte springa)
Och i och med det har jag alltså inte haft den roligaste dagen i mitt liv.
Så när jag har det som tråkigast knackar det mycket välbekant på dörren.
Och där utanför står Felicia och Felicia junior och ska ge mig en "present".

Förvånad!

Men jag tar och öppnar och där i ligger en..bam bam bam bam..

EAR CUFF!!

Hallelujha!! Dom har, som alla säkert vet, varit slut överallt ett tag, men idag hade de kommit in på glitter igen och flickebarnet haffade X antal stycken åt sig, syster, Loveeisa och mig.
Det kallar jag sjyrree!!

TACK!

Tror den kommer växa fast på mig.



Kommentarer
Postat av: Lovsa

FABULOUS

2011-02-06 @ 13:30:27
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0