Hairy scairy


invigde jackan

Efter rea-shoppelishoppandet såg vi Göteborgsnatten i vitögat.
Förväntningarna var på topp, likaså humöret.

Hängde ett par timmar på "Incest", eller något i den stilen.
Jobbig människa (som tagen ur "Hair"), limousine och blå fiskar var ingredienser i den vistelsen.
Men det bästaste var ändå den ända drink som mixades ihop åt oss- Jun bug.
Jag vet inte om jag har någon rätt att uttala mig när det kommer till drinkar, då de inte brukar falla i min lott under utekvällarna, men om jag får rekommedera en sak ni ska göra i livet innan ni kolar är att smaka denna gudabenådande dryck- mums!



Fantasilandet där vi spenderade resten av partykvällen.
Konstigt, lite läskigt men himla kul.

bilderna är inte av högsta klass, men kameran fick inte hänga med.

















Komo hem till sängen ca. 06.30 imorse.
Sen var det bara upp och hoppa för en (totalt misslyckad) vernissage.
Montazami-läraren hade fixat allt in i det sista, men av den folkström att dömma så hade hon kanske missat att upplysa människor om detta happening...
Men inget illa som inte för med sig något gott. Mingel-godiset och kakorna satt som en smäck vill jag lova.

Har precis tagit farväl av Loveeeisa och Feleeeica som slapphängde här en stund. Det bidde med andra ord inget planerat musikquiz på Harrys. Men det finns ju fler torsdagar.

Hepp flepp.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0