Feathers..mmmm

Idag har jag och min kära kompanjon fröken Hansson varit himelens duktiga.
Vi hade en liten studeringsstuga uppe hos mig, och allt blir iaf lite roligare om man inbillar sig att det fastnar något.
Hur som helst så kände jag på mig att jag skulle vara supereffektiv idag redan innan vi började, vilket jag belönade mig själv med ett jättefint örhänge.
Denna skapelse nedanför budade jag hem från tradera för en spottstyver plus en annan liten pryl som föll mig i smaken. Men den får ni se när den kommit till min brevlåda , måste se hur det blev först.

Visst är den tjusig!

Imorgon ska vi på allvar sätta igång med ett utav alla dessa grupparbeten, vilket faktiskt känns skönt.

Planerna för resten av veckan är lite skola, lite Lovisa som fyller år, lite trikåpub och sen en härlig bussresa hem mot Linköping på fredag.
IGEN tänker ni! Men jaa, vilken tur man kan ha som hittade ett 1 ½ veckas hål i schemat, bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0