Surprise, surprise

Dagen till ära var det dags att skutta i bomberjackan!
Very windy but oh so sunny!



Jag sa ju igår att jag skulle överraska. Och en Gahm håller vad den lovar!
Insåg igår kväll att jag helt plötsligt och lustigt blev ledig till nästa fredag. Så jag satte mig helt sonika och bokade en biljett hem..utan att säga nåt! GAAAH galen tjej ;P
Det blev minsann lite snopna miner när jag dök upp i lyan vid 18-snåret.

Hade kameran i högsta hugg vid entrén och här följer exempel på hur det såg ut.





Det är ju skönt att man är uppskattad.
Hade ju blvit lagom jobbig annars..

Nu ska jag bara njuuuuta av denna vecka, och är det någon som vill hitte på nåt så hör mer än gärna av er! Är relativt flexibel.
Dansgolven på lördag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0